محل لوگو

فرم ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳


فرم ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ فرمی می باشد که متقاضیان آزمون تیزهوشان بایستی که برای نام نویسی در این آزمون نسبت به تکمیل آن اقدام کنند. هر ساله مرکز سنجش پذیرش استعداد های درخشان، فرصتی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد تا نسبت به ثبت نام اینترنتی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم اقدام کنند. یکی از مراحل نام نویسی در این آزمون تکمیل فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 می باشد که در ادامه به موارد قید شده در آن اشاره کرده ایم.

منبع: فرم ثبت نام تیزهوشان

فرم ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

ورود به مدارس تیزهوشان از طریق شرکت در آزمونی می باشد که مرکز سنجش و پذیرش استعدادهای درخشان برگزار می نماید. این آزمون در مقاطع تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می گردد و نام نویسی در آن به صورت اینترنتی انجام می شود. داوطلبانی که قصد ورود به مدارس تیزهوشان را در مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم دارند، در مهلت نام نویسی به سایت pada.medu.ir مراجعه کنند.

داوطلبان ابتدا هزینه شرکت در آزمون را پرداخت کنند. سپس فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 را تکمیل و کد پیگیری ثبت نام را دریافت کنید. داوطلبان قبل از اقدام به نام نویسی و تکیمل فرم ثبت نام تیزهوشان ابتدا باید تمامی شرایط ثبت نام تیزهوشان را از طریق دفترچه راهنما مطالعه کنند و در صورت واجد شرایط بودن نام نویسی خود را آغاز کنند.

 

 

 

  انتشار : ۱۴ فروردین ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 29

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما