محل لوگو

ثبت نام دانشگاه آزاد تهران شرق ۱۴۰۲


p><!-- x-tinymce/html

ثبت نام دانشگاه آزاد تهران شرق ۱۴۰۲ برای تمام رشته های انسانی، ریاضی و فنی مهندسی، علوم تجربی و … در 4 مقطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته انجام می گیرد و علاقه مندان به پذیرش در این دانشگاه می توانند در زمان های مقرری که اعلام می شود به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کرده و برای ثبت‌نام و انتخاب رشته خود اقدام نمایند. در ادامه شرح کاملی از زمان، شرایط ، نحوه، دفترچه و مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق 1402 ورودی مهر ماه ارائه خواهیم داد.

منبع: ثبت نام دانشگاه آزاد تهران شرق

ثبت نام دانشگاه آزاد تهران شرق ۱۴۰۲

در سال های اخیر ثبت نام دانشگاه آزاد تهران شرق ۱۴۰۲ در دو نیمسال اول مهر و نیمسال دوم بهمن در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی پیوسته و ناپیوسته انجام می گیرد. داوطلبان در زمان ثبت‌نام با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد می توانند نام نویسی خود را انجام دهند.

انتخاب رشته اصولی و صحیح یکی از مهمترین عوامل قبولی در داوطلبان در رشته و دانشگاه مورد علاقه می باشد. رشته تحصیلی داوطلب تاثیر زیادی در آینده شخص دارد. لذا توصیه می کنیم حتما پیش از انتخاب رشته با مشاوران و کارشناسان مشاوره بگیرید. داوطلبان گرامی برای دریافت مشاوره با کارشناسان مجموعه دانتل کو می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید. البته پیشنهاد می کنیم پیش از انجام فرآیند ثبت نام دانشگاه آزاد تهران شرق مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

 

  انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 14

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما