محل لوگو

شرایط پذیرش وانتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان


p><!-- x-tinymce/html

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شرایط پذیرش و انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان یکی از سوالات پرتکرار متقاضیان این دانشگاه است. ثبت نام دانشگاه فرهنگیان هر ساله دستخوش تغییراتی می شود و در سال جاری نیز با توجه به برگزاری آزمون اختصاصی، ابهامات زیادی برای داوطلبان این دانشگاه به وجود آمده است. متقاضیان باید از شرایط و جزییات مربوط به ثبت نام به طور کامل آگاه بوده و بر این اساس اقدامات لازم را انجام دهند. در این مطلب به بررسی کامل شرایط پذیرش و انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان خواهیم پرداخت. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

منبع: شرایط پذیرش وانتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان

شرایط پذیرش دانشگاه فرهنگیان

دانشگاه فرهنگیان هر ساله اقدام به جذب دانشجویان جدید جهت تربیت نیروی متخصص در زمینه معلمی می نماید. داوطلبانی که قصد ورود به دانشگاه فرهنگیان و ادامه تحصیل در رشته های دبیری را دارند، باید شرایطی را داشته باشند تا در این دانشگاه پذیرفته شوند.

شرایط پذیرش دانشگاه فرهنگیان در دفترچه راهنما ثبت نام قبل شروع نام نویسی کنکور اختصاصی فرهنگیان در سایت سازمان سنجش قرار می گیرد. با توجه به جدید بودن کنکور اختصاصی تربیت معلم، داوطلبان در صورت داشتن هرگونه ابهام در زمینه ثبت نام این آزمون، می توانند از مشاوران تحصیلی مرکز مشاوره دانتل کو کمک بگیرند. شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام دانشگاه فرهنگیان به شرح موارد زیر می باشد.

 

  انتشار : ۹ دی ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 20

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما